Ügyfélfogadás
Ügyfélfogadás
Hivatalos név : |
Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala |
Székhely: |
3525 Miskolc, Városház tér 8. |
Telephelyei: |
3530 Miskolc, Petőfi Sándor u. 39.
(A Lakosságszolgálati Főosztály Szociális és Köznevelési Osztálya Miskolc, Petőfi u.39. szám alól költségtakarékossági okokra tekintettel átmenetileg a Városház tér 8. szám alá költözött, ahol ügyfélszolgálatot az ügyfélfogadási rend szerint lát el.)
|
3524 Miskolc, Klapka György u. 15-17. (Avasi lakótelep) |
|
3510 Miskolc, Fő utca 78. Közösségi Ház (Bükkszentlászló) |
|
3535 Miskolc, Árpád út 4. (Diósgyőri lakótelep) |
|
3528 Miskolc, Kisfaludy u. 39-43. (Martin-kertváros) |
|
Postacím: |
3501 Miskolc, Pf. 180 |
Telefonszám: |
(+36) 46/512-700; (+36) 46/512-800 |
Faxszám: |
(+36) 46/347-807 |
Központi elektronikus levélcím: |
|
A honlap URL-je: |
Ügyfélfogadási rend
Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának hatályos Szervezeti és Működési Szabályzata szerint
A Hivatalban az általános ügyfélfogadási idő (Központi Ügyfélszolgálat):
Hétfő |
8:00 - 16:00 |
Kedd |
8:00 - 16:00 |
Szerda |
8:00 - 17:30 |
Csütörtök |
8:00 - 16:00 |
Péntek |
8:00 - 12:00 |
Sorszám kiadása az ügyfélfogadási idő vége előtt 30 perccel zárul!
Ügyfélfogadást tartanak a Hivatal lakossági ügyintézést végző belső egységei, önálló ügyintézői.
Városrészi ügyfélszolgálatok
Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala jelenleg négy kihelyezett ügyfélszolgálati irodát működtet a város különböző pontjain. Az egyes ügyfélszolgálati irodák az általános ügyfélfogadási rendtől eltérően tartanak ügyfélszolgálatot.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy költségmegtakarítási okokból Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának kihelyezett ügyfélszolgálatai 2022. október 17. napjától kezdődően várhatóan a fűtési időszak végéig bezárnak, így ezen időszak alatt ügyeiket a Polgármesteri Hivatal Városház tér 8. szám alatt lévő Központi Ügyfélszolgálatán intézhetik.
Avasi lakótelep |
||
Bükkszentlászló |
||
Diósgyőri lakótelep |
||
Martin-kertváros |
- A lakosság részére a lehető legszélesebb körű tájékoztatás nyújtása, az ügyindítás megkönnyítése, a hivatali ügyintézés segítése.
- Az önkormányzat és hivatala ügykörét érintő kérelmek, beadványok átvétele, érkeztetése és továbbítása ügyintézésre.