Szigorú védelmi intézkedések betartása mellett a veszélyhelyzet előtti nyitva tartással kezdi meg működését június 2-án a Miskolc Holding Zrt. ügyfélszolgálata, a távhőszolgáltatási-, az ivóvíz- és szennyvízcsatorna szolgáltatási és az ingatlangazdálkodási ügyek, valamint a pénztári be- és kifizetések így már személyesen is intézhetők Miskolcon, a Szemere Bertalan u. 5. sz. alatt lévő ügyfélszolgálati irodában, a szokásos nyitvatartási időkben.
Az ügyfélszolgálat működése során az ügyfelek és a munkatársak egészségének megóvása érdekében az ügyféltérbe belépni kizárólag az arcra felhelyezett maszkban, vagy azt helyettesítő kendővel lehet, melyről az ügyfél köteles gondoskodni, ezen eszközök nélkül a belépés nem engedélyezett! Az ügyfélszolgálati iroda bejárata előtt kötelező az 1,5 méter távolságtartási szabály, valamint az ügyféltérben a kihelyezett kézfertőtlenítő használata a belépést követően. Egy-egy cég ügyfélpultjához egy időben csak egy fogyasztó belépése engedélyezett.
A Szemere utcai iroda mellett a Miskolc Holding Zrt. tagvállalataihoz tartozó összes ügyfélszolgálat esetében is elindul júniusban a személyes ügyintézés, azonban az ügyfeleknek továbbra is azt javasolják, hogy az ügyintézéshez elsősorban az elektronikus elérési módokat válasszák, és az ügyfélszolgálatokat kizárólag abban az esetben keressék fel, ha az ügy jellege, típusa miatt az csak személyesen intézhető.