Az ingyenes LED-csereprogram második pályázati kiírásában a miskolciaknak 2024. február 21-ig volt lehetőségük a csomagok átvételére. Az izzókat a kiírás második körében regisztrált 1778 főből 1627-en vették át. Azoknak, akik ezt elmulasztották, az önkormányzat és a programban közreműködő cég még 1 napot biztosít a csomagok átvételére. Erről az érintettek külön értesítést kapnak egy e-mailben.
A pótnapon, 2024. február 28-án (szerdán) 8:00-tól 17:30-ig Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának Központi Ügyfélszolgálatán (3525 Miskolc, Városház tér 8. szám) lehet majd átvenni a csomagokat. Az átvételhez személyazonosító igazolvány és lakcímkártya szükséges. Amennyiben valaki nem tud ügyében személyesen eljárni, úgy meghatalmazottja is átveheti LED izzó csomagot, azonban ebben az esetben a meghatalmazottnak saját személyének igazolását követően a szabályszerű (2 tanú aláírásával is ellátott) meghatalmazást át kell adnia az osztást végző munkatárs részére. Ezen a napon túl azonban több lehetőség már nem lesz az izzók átvételére.
A csereprogram a Nagy-Miskolc program részeként, a Gondoskodó Miskolc szociális- és támogatócsomag egyik elemeként, a CYEB-bel együttműködve valósul meg a városban. A kezdeményezés eredményeképpen a kiosztott, korszerűbb izzók alacsonyabb villanyszámlát eredményeznek a miskolci családok számára.