Ugrás a tartalomra
2025. június 19.
• Lejárt

Pályázati kiírás Önkormányzati referens munkakör betöltésére.

ÁLLÁSPÁLYÁZAT

MISKOLC MEGYEI JOGÚ VÁROS POLGÁRMESTERI HIVATALA

pályázatot hirdet Közszolgálati jogviszony (Kttv.) keretében

Önkormányzati referens

munkakör betöltésére.

 

Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): Közreműködik az önkormányzati döntések előkészítésében, a jogszabályok gyakorlati alkalmazásában, valamint a hivatali ügyintézésben. Kezeli a lakossági kérelmeket, panaszokat, hatósági ügyeket, valamint ellátja a dokumentációs és nyilvántartási feladatokat. Részt vesz a testületi és bizottsági ülések előkészítésében, jegyzőkönyvek készítésében. Kapcsolatot tart a lakossággal, intézményekkel és más hatóságokkal. Adatszolgáltatásokat és statisztikákat készít, valamint támogatja az önkormányzati rendezvények szervezését. Feladatai közé tartozik a közérdekű adatok kezelése és az elektronikus ügyintézés is.

Betöltendő állás szakmacsoportja: önkormányzat

FEOR besorolás: 2910 Egyéb magasan képzett ügyintéző

Betöltendő állás jogviszonya: Közszolgálati jogviszony (Kttv.)

Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája:
Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő

Munkavégzés helye: Miskolc

A munkavégzés pontos helye:
Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala 3525 Miskolc, Városház tér 8.

Álláshirdető szervezet bemutatása: A foglalkoztatóval kapcsolatban további információ a www.miskolc.hu honlapon található.

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.): A pályázat a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény hatálya alá esik, így a foglalkoztatás közszolgálati jogviszony keretei között történik. A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadók.

Feltételek, előnyök

Pályázati feltételek

Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:

  • Büntetlen előélet
  • Cselekvőképesség
  • Magyar állampolgárság
  • Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása

Elvárt végzettség/képesítés:

Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Jog, egyetemi vagy főiskolai végzettség;

Egyéb pályázati feltétel meghatározása:

  • nyilatkozat összeférhetetlenségről – a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 85-87. §-a szerint;
  • nyilatkozat annak tudomásulvételéről, hogy az álláshelyi feladat vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség alá esik;
  • három hónapnál nem régebbi – a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 39. §-a szerinti kizáró okot nem tartalmazó (speciális) – hatósági erkölcsi bizonyítvány;
  • nyilatkozat, mely szerint a benyújtott önéletrajzban és mellékleteiben szereplő személyes adatainak az eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
  • írásbeli felhatalmazás a pályázatot elbírálók részére a pályázó személyes adatainak megismerésére és az elbírálási időszak alatti tárolására;
  • MS Office irodai alkalmazások és levelező rendszerek felhasználói szintű ismerete;
  • egészségügyi alkalmasság;

Pályázat elbírálása során előnyt jelent

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?: Igen

Egyéb pályázati előnyök:

  • közigazgatási vagy önkormányzati területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • az ellátandó szakterületen szerzett szakmai tapasztalat és gyakorlati idő;
  • idegennyelv-ismeret.

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

  • végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata,
  • nyelvtudást igazoló dokumentum(ok) másolata,
  • motivációs levél,
  • fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23) Korm. rendelet 1. sz. melléklete alapján
  • adatkezelési nyilatkozat,
  • három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
  • hozzájáruló nyilatkozat pályázati anyagba betekintésről.

A pályázat benyújtásának határideje: 2025.07.22.

Pályázat benyújtásának módja:

Postai úton

A pályázatnak a Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala székhelyére történő megküldésével (postacím: 3525 Miskolc, Városház tér 8.).

Kérjük a borítékon feltüntetni

  • a pályázati adatbázisban szereplő 801.318-0/2025. azonosító számot, valamint
  • az ,,önkormányzati referens” álláshelyen ellátandó feladat megnevezését.

Elektronikus úton

Pdf formátumban,

  • a tárgy mezőben a pályázati adatbázisban szereplő 801.318-0/2025. azonosító szám, valamint a „ Önkormányzati referens” munkakör megnevezése feltüntetésével az
  • allaspalyazat@miskolc.hu e-mail címre - a pályázat a KÖZSZOLGÁLLÁS Portálon keresztül is benyújtható.

A pályázat elbírálásának módja:

Az érvényes pályázatot benyújtók közül kiválasztott pályázók a munkáltatói jogkör gyakorlója képviselőjével személyes konzultáción vesznek részt. A pályáztató fenntartja azt a jogot, hogy megfelelő pályázat hiányában a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025.07.23.