Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzata
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet a
Miskolci Önkormányzati Rendészet
igazgató
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A vezetői kinevezés időtartama:
A vezetői kinevezés határozatlan időre szól.
A munkavégzés helye:
3531 Miskolc, Győri kapu 27/B.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Felelős a Miskolci Önkormányzati Rendészet munkájáért, annak jogszerű és gazdaságos működtetéséért. Felelős a rendészet feladatkörébe tartozó, illetve esetenként rá bízott feladatok döntés-előkészítéséért és határidőben történő végrehajtásáért. Gyakorolja a jogszabályokban és az intézmény Szervezeti és Működési Szabályzatában számára biztosított jogköröket Miskolc város lakossága közrend- és közbiztonsága szintjének emelése érdekében.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (továbbiakban: Kttv.) rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet, nem áll a Kttv. 39. § szerinti büntetőeljárás hatálya alatt, nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt,
- Főiskola vagy egyetem.
- Felhasználó szintű MS Office (irodai alkalmazások).
- B kategóriás jogosítvány.
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Közszolgálati területen szerzett legalább 10 év vezetői tapasztalat
- Legalább 5 év rendészeti területen szerzett szakmai tapasztalat.
- Közigazgatási szakvizsga.
- A közterület-felügyelők egészségi, fizikai és pszichikai alkalmassági követelményeiről szóló 78/1999. (XII.29.) EüM-BM együttes rendelet szerinti érvényes alkalmassági vélemény.
- Helyismeret.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes és fényképes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti tartalommal.
- Motivációs levél.
- Az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai programja.
- Iskolai végzettséget és képesítést igazoló bizonyítvány(ok) másolata.
- Érvényes hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42.§ alapján (köztisztviselők részére) vagy arra vonatkozó igazolás, hogy a pályázó a pályázata benyújtásáig az erkölcsi bizonyítványt kérelmezte.
- Nyilatkozat, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, a pályázati anyagát az eljárásban résztvevők megismerhetik.
- A pályázó arra vonatkozó nyilatkozatai, hogy
a) nem áll cselekvőképességet részlegesen vagy teljesen korlátozó gondnokság alatt,
b) kinevezése esetén a Kttv. alapján munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn,
c) nem áll hivatalvesztés fegyelmi büntetés hatálya alatt,
d) a 2007. évi CLII. törvény szerinti vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja,
e) nem áll fenn esetében az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény szerinti tilalom.
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2024. december 13.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. december 6. 12:00
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Skurekné dr. Tóth Adél intézményvezetői és jogi ügyintéző nyújt a +36-46/512-700/2788-as telefonszámon. A pályázat beadási határidejének szempontjából a postára adás dátuma (postai bélyegző), valamint a személyes benyújtás időpontja számít.
A pályázat benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzata címére történő megküldésével (3525 Miskolc, Városház tér 8.) papíralapon 2 megegyező példányban, továbbá 1 példány elektronikus adathordozón. Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 202466/2024., valamint a munkakör megnevezését: „Igazgató”.
- Személyesen: Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Humánerőforrás Osztály (3525 Miskolc, Városház tér 8.).
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A közszolgálati jogviszony létesítéséről Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzatának Közgyűlése dönt.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. december 12. 16:00
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: 2024. november 8.
- Miniszterelnöki Kormányiroda, Kormányzati Személyügyi Központ kezelésében lévő internetes kiválasztási és pályáztatási elektronikus rendszer
- Miskolc város honlapja
A munkáltatóval kapcsolatban egyéb lényeges információ:
A közszolgálati jogviszony létesítésekor a próbaidő kikötésére a Kttv. 46. §-ában foglaltak az irányadóak.
A pályázat kizárólag akkor érvényes, ha a pályamunka az összes tartalmi és formai követelménynek egyaránt megfelel. Hiánypótlásra nincs lehetőség, az érvénytelen pályázat kizárásra kerül a pályázati eljárásból. A pályáztató fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot visszavonja, módosított új pályázati felhívást tegyen közzé, vagy az eljárást lefolytatva azt eredménytelennek nyilvánítsa.
Az adatkezelés tájékoztató Miskolc város honlapján elérhető.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.miskolc.hu valamint a www.mior.hu honlapon szerezhet.