Városháza
Polgármesteri hivatal
Állás 2024. november 08. • Lejárt
Pályázati kiírás Igazgató munkakör betöltésére.

Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzata

 

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet a

Miskolci Önkormányzati Rendészet

igazgató

munkakör betöltésére.

 

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A vezetői kinevezés időtartama:

A vezetői kinevezés határozatlan időre szól.

A munkavégzés helye:

3531 Miskolc, Győri kapu 27/B.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Felelős a Miskolci Önkormányzati Rendészet munkájáért, annak jogszerű és gazdaságos működtetéséért. Felelős a rendészet feladatkörébe tartozó, illetve esetenként rá bízott feladatok döntés-előkészítéséért és határidőben történő végrehajtásáért. Gyakorolja a jogszabályokban és az intézmény Szervezeti és Működési Szabályzatában számára biztosított jogköröket Miskolc város lakossága közrend- és közbiztonsága szintjének emelése érdekében.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (továbbiakban: Kttv.) rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet, nem áll a Kttv. 39. § szerinti büntetőeljárás hatálya alatt, nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt,
  • Főiskola vagy egyetem.
  • Felhasználó szintű MS Office (irodai alkalmazások).
  • B kategóriás jogosítvány.
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Közszolgálati területen szerzett legalább 10 év vezetői tapasztalat
  • Legalább 5 év rendészeti területen szerzett szakmai tapasztalat.
  • Közigazgatási szakvizsga.
  • A közterület-felügyelők egészségi, fizikai és pszichikai alkalmassági követelményeiről szóló 78/1999. (XII.29.) EüM-BM együttes rendelet szerinti érvényes alkalmassági vélemény.
  • Helyismeret.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Részletes és fényképes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti tartalommal.
  • Motivációs levél.
  • Az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai programja.
  • Iskolai végzettséget és képesítést igazoló bizonyítvány(ok) másolata.
  • Érvényes hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42.§ alapján (köztisztviselők részére) vagy arra vonatkozó igazolás, hogy a pályázó a pályázata benyújtásáig az erkölcsi bizonyítványt kérelmezte.
  • Nyilatkozat, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, a pályázati anyagát az eljárásban résztvevők megismerhetik.
  • A pályázó arra vonatkozó nyilatkozatai, hogy

a) nem áll cselekvőképességet részlegesen vagy teljesen korlátozó gondnokság alatt,

b) kinevezése esetén a Kttv. alapján munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn,

c) nem áll hivatalvesztés fegyelmi büntetés hatálya alatt,

d) a 2007. évi CLII. törvény szerinti vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja,

e) nem áll fenn esetében az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény szerinti tilalom.

A munkakör betölthetőségének időpontja: 2024. december 13.

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. december 6. 12:00

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Skurekné dr. Tóth Adél intézményvezetői és jogi ügyintéző nyújt a +36-46/512-700/2788-as telefonszámon. A pályázat beadási határidejének szempontjából a postára adás dátuma (postai bélyegző), valamint a személyes benyújtás időpontja számít.

A pályázat benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzata címére történő megküldésével (3525 Miskolc, Városház tér 8.) papíralapon 2 megegyező példányban, továbbá 1 példány elektronikus adathordozón. Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 202466/2024., valamint a munkakör megnevezését: „Igazgató”.
  • Személyesen: Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Humánerőforrás Osztály (3525 Miskolc, Városház tér 8.).

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A közszolgálati jogviszony létesítéséről Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzatának Közgyűlése dönt.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. december 12. 16:00

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: 2024. november 8.

  • Miniszterelnöki Kormányiroda, Kormányzati Személyügyi Központ kezelésében lévő internetes kiválasztási és pályáztatási elektronikus rendszer
  • Miskolc város honlapja

A munkáltatóval kapcsolatban egyéb lényeges információ:

A közszolgálati jogviszony létesítésekor a próbaidő kikötésére a Kttv. 46. §-ában foglaltak az irányadóak.

A pályázat kizárólag akkor érvényes, ha a pályamunka az összes tartalmi és formai követelménynek egyaránt megfelel. Hiánypótlásra nincs lehetőség, az érvénytelen pályázat kizárásra kerül a pályázati eljárásból. A pályáztató fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot visszavonja, módosított új pályázati felhívást tegyen közzé, vagy az eljárást lefolytatva azt eredménytelennek nyilvánítsa.

Az adatkezelés tájékoztató Miskolc város honlapján elérhető.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.miskolc.hu valamint a www.mior.hu honlapon szerezhet.

 

 

Csatolmányok