Ugrás a tartalomra
2025. június 19.
• Lejárt

Pályázati kiírás humánpolitikai ügyintéző munkakör betöltésére.

ÁLLÁSPÁLYÁZAT

MISKOLC MEGYEI JOGÚ VÁROS POLGÁRMESTERI HIVATALA

pályázatot hirdet Közszolgálati jogviszony (Kttv.) keretében

humánpolitikai ügyintéző

munkakör betöltésére.

 

Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): A humánpolitikai ügyintéző a Hivatal dolgozóihoz kapcsolódó minden személyügyi adminisztratív feladatot ellát. Előkészíti és továbbítja a jogviszonnyal kapcsolatos dokumentumokat. Igazolásokat állít ki, nyilvántartja a szabadságokat, részt vesz a dolgozók távolléti adatainak továbbításában. Intézi a dolgozók juttatásaival, a soros és soron kívüli előmenetelekkel, a kitüntetésekkel, a jubileumi jutalmakkal és egyéb juttatásokkal kapcsolatos teendőket. Kezeli a vagyonnyilatkozatokat, és részt vesz azok szabályozásában. Koordinálja a foglalkozás-egészségügyi vizsgálatokat. Kezeli a statisztikai és jogszabályi kötelezettségeken alapuló adatszolgáltatásokat.

Betöltendő állás szakmacsoportja: HR és munkaügy

FEOR besorolás: 2910 Egyéb magasan képzett ügyintéző

Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád): Emberi erőforrási/oktatási, képzési

Betöltendő állás jogviszonya: Közszolgálati jogviszony (Kttv.)

Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája:
Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő

Munkavégzés helye: Miskolc

A munkavégzés pontos helye:
Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala 3525 Miskolc, Városház tér 8.

Álláshirdető szervezet bemutatása: A foglalkoztatóval kapcsolatban további információ a www.miskolc.hu honlapon található.

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.): A pályázat a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény hatálya alá esik, így a foglalkoztatás közszolgálati jogviszony keretei között történik. A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadók.

Feltételek, előnyök

Pályázati feltételek

Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:

  • Büntetlen előélet
  • Cselekvőképesség
  • Magyar állampolgárság
  • Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása

Elvárt végzettség/képesítés:

Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Jog, Munkaügyi és Társadalombiztosítási végzettség

Egyéb pályázati feltétel meghatározása:

  • nyilatkozat összeférhetetlenségről – a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 85-87. §-a szerint;
  • nyilatkozat annak tudomásulvételéről, hogy az álláshelyi feladat vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség alá esik;
  • három hónapnál nem régebbi – a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény 82. §-a szerinti kizáró okot nem tartalmazó (speciális) – hatósági erkölcsi bizonyítvány;
  • nyilatkozat, mely szerint a benyújtott önéletrajzban és mellékleteiben szereplő személyes adatainak az eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
  • írásbeli felhatalmazás a pályázatot elbírálók részére a pályázó személyes adatainak megismerésére és az elbírálási időszak alatti tárolására;
  • MS Office irodai alkalmazások és levelező rendszerek felhasználói szintű ismerete;
  • egészségügyi alkalmasság;

Pályázat elbírálása során előnyt jelent

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?: Igen

Egyéb pályázati előnyök:

  • közigazgatási, humánpolitikai vagy munkaügyi területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • az ellátandó szakterületen szerzett szakmai tapasztalat és gyakorlati idő;
  • idegennyelv-ismeret;
  • KIRA rendszer ismerete;

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

  • végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata,
  • nyelvtudást igazoló dokumentum(ok) másolata,
  • motivációs levél,
  • fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23) Korm. rendelet 1. sz. melléklete alapján,
  • adatkezelési nyilatkozat,
  • három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
  • hozzájáruló nyilatkozat pályázati anyagba betekintésről.

A pályázat benyújtásának határideje: 2025.07.22.

Pályázat benyújtásának módja:
Postai úton

A pályázatnak a Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala székhelyére történő megküldésével (postacím: 3525 Miskolc, Városház tér 8.). Kérjük a borítékon feltüntetni

  • a pályázati adatbázisban szereplő 801.319-0/2025. azonosító számot, valamint
  • a ,,humánpolitikai ügyintéző” álláshelyen ellátandó feladat megnevezését.

Elektronikus úton

Pdf formátumban,

  • a tárgy mezőben a pályázati adatbázisban szereplő 801.319-0/2025. azonosító szám, valamint a jogi referens munkakör megnevezése feltüntetésével az
  • allaspalyazat@miskolc.hu e-mail címre - a pályázat a KÖZSZOLGÁLLÁS Portálon keresztül is benyújtható.

A pályázat elbírálásának módja: Az érvényes pályázatot benyújtók közül kiválasztott pályázók a munkáltatói jogkör gyakorlója képviselőjével személyes konzultáción vesznek részt. A pályáztató fenntartja azt a jogot, hogy megfelelő pályázat hiányában a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025.07.23.