Városháza
Polgármesteri hivatal
Állás 2023. október 18. • Lejárt
Pályázati kiírás Galéria tagintézmény-vezető igazgatóhelyettes munkakör betöltésére

A Herman Ottó Múzeum (3529 Miskolc, Görgey A. u. 28.) álláspályázatot hirdet

 

Galéria tagintézmény-vezető igazgatóhelyettes

(magasabb vezető)

 

munkakör betöltésére

 

Jogviszony jellege: a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (Mt.) hatálya alá tartozó munkaviszony

 

Munkaviszony időtartama: határozott idejű munkaviszony, 2024. január 1-től 2026. december 31-ig szól

 

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő, heti 40 óra

 

A munkavégzés helye: Herman Ottó Múzeum tagintézménye, Miskolci Galéria (Címe: 3530 Miskolc, Rákóczi Ferenc utca 2.)

 

Illetmény és juttatások: A munkabér megállapítása megegyezés alapján történik, a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény rendelkezései az irányadók

 

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői feladatokkal járó lényeges feladatok:

A Miskolci Galéria, mint a Herman Ottó Múzeum tagintézményének magasabb vezetői szinten történő irányítása. A tagintézményt vezető igazgatóhelyettes irányítja és felügyeli a Miskolci Galéria központi egységét (Rákóczi-ház) és telephelyeit (Alkotóház, Petró-ház, Feledy-ház, Thália-ház). Irányítja és szervezi a modern és kortárs képzőművészeti gyűjtőkörrel összefüggő múzeumi feladatokat. Irányítja és szervezi a Galéria és a kiállítóhelyek kiállítási tevékenységét, közművelődési és szakmai programjait. Bővíti a Galéria és a kiállítóhelyek szakmai tevékenységéhez szükséges anyagi feltételek körét. Irányítja a Galéria művészeti koncepciójának kialakítását és megvalósítását. Elkészíti a Galéria és telephelyeinek éves kiállítási tervét. Feladata továbbá a Herman Ottó Múzeum igazgatójának helyettesítése és feladatköreinek ellátása, az intézmény Szervezeti és Működési Szabályzatában meghatározott esetekben és feltételekkel.

 

Pályázati feltételek:

  • a Miskolci Galéria tagintézmény alaptevékenységével összefüggő felsőfokú végzettség, MA vagy osztatlan képzésben megszerzett oklevél;
  • muzeális intézményben szerzett vezetői gyakorlat (legalább 5 év);
  • végzettségének, szakképzettségének és egyben az intézmény alaptevékenységének megfelelő szakmai tapasztalat (legalább 5 év);
  • tárgyalásszintű idegennyelv-ismeret (angol és/vagy német), amelynek igazolása történhet államilag elismert komplex típusú középfokú nyelvvizsga bizonyítvány, vagy azzal egyenértékű okirat, vagy szakmai gyakorlat külföldi teljesítéséről szóló igazolás bemutatásával;
  • államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés igazolt elvégzése – kivéve, ha jogász vagy közgazdász szakképzettséggel rendelkezik – vagy nyilatkozik, hogy a megbízást követő 2 éven belül a képzést elvégzi és az azt igazoló okiratot a munkáltatónak bemutatja;
  • vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása;
  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség;
  • érvényes erkölcsi bizonyítvány;
  • büntetlen előélet;
  • „B” kategóriás jogosítvány.

 

Elvárt kompetenciák:

  • megbízhatóság;
  • szorgalmas, igényes munkavégzés;
  • jó problémamegoldó készség, rugalmasság, kreativitás;
  • pontos, precíz, önálló és csapatmunkára való alkalmasság.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • gyakorlott szintű informatikai rendszerismeret;
  • állandó miskolci lakóhely.

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes magyar nyelvű szakmai önéletrajz (telefonszám és e-mail cím megjelölésével);
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvvizsgát igazoló okirat(ok) másolatai (az eredeti okiratokat a meghallgatás során be kell mutatni);
  • a vezetői tevékenységre vonatkozó szakmai elképzelései (maximum 30.000 karakter szóközökkel);
  • tudományos-szakmai publikációk jegyzéke;
  • szakmai- és vezetői gyakorlat teljesítésének igazolása munkáltató által;
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja, hogy a pályázó büntetlen előéletű, továbbá nem áll büntetőeljárás hatálya alatt, a tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt;
  • a pályázó nyilatkozata az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. tv. rendelkezéseinek megfelelően határidőben történő vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalására vonatkozóan;
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
  • a pályázó nyilatkozata, melyben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárásban résztvevő bírálók megismerhessék, és abba betekinthessenek;
  • államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés határidőre történő megszerzéséről szóló nyilatkozat, vagy a képzés teljesítéséről szóló igazolás másolata (39/2020. (X.30.) EMMI rendelet 4. § (2) bekezdésében foglalt eseteket kivéve);
  • nyilatkozat arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt;
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy amennyiben próbaidő kikötése kötelező, úgy 3 hónapos próbaidő kikötését vállalja;
  • összeférhetetlenségi nyilatkozat az Mt. 211. §-a szerinti összeférhetetlenségi okok hiányáról.

 

A jelentkezés módja:

  • Személyesen: a pályázatot zárt borítékban a „Herman Ottó Múzeum Galéria tagintézményvezető igazgatóhelyettes pályázat” megjelöléssel kell benyújtani a Herman Ottó Múzeum igazgatója részére hivatali munkaidőben (3529 Miskolc, Görgey A. u. 28.).
  • Postai úton: a pályázatnak a Herman Ottó Múzeum címére történő megküldésével (3529 Miskolc, Görgey A. u. 28.). Kérjük a borítékon feltüntetni a „Herman Ottó Múzeum Galéria tagintézményvezető igazgatóhelyettes pályázat” megjelölést.

 

További tájékoztatás kérhető Dr. Szolyák Péter igazgatótól a 06/70/617-3901 telefonszámon.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2023. november 24.

 

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A beérkezett érvényes pályázatokat a munkáltatói jogkör gyakorlója által létrehozott – az intézmény alapfeladatait érintően szakértelemmel rendelkező tagokból álló – szakmai bizottság értékeli. A kiválasztott pályázókat a bizottság szóbeli interjún hallgathatja meg. Meghallgatás esetén annak dátuma: 2023. november 28. A pályázó megbízásához az intézmény fenntartójának egyetértése szükséges. A pályázat eredményéről a pályázók értesítést kapnak.

 

A pályázatok elbírálásának határideje: 2023. december 4.

 

A munkakör betöltése megkezdésének időpontja: 2024. január 1.

 

A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje: A Herman Ottó Múzeum honlapja (www.hermuz.hu), 2023. október 18.

Miskolc Megyei Jogú Város honlapja (https://www.miskolc.hu/aktualis), 2023. október 18.

 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.hermuz.hu honlapon szerezhet.

 

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb információ:

A munkáltatói jogkör gyakorlója fenntartja a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát. A pályázat csak akkor érvényes, ha a pályázati felhívásban feltüntetett valamennyi formai és tartalmi feltételnek megfelel. A 39/2020. (X.30.) EMMI rendelet 5.§. e, pontja alapján a munkaviszony befejező időpontját követően a munkáltatói jogkör gyakorlója biztosítja a Galéria tagintézményvezető igazgatóhelyettes munkakört betöltő pályázó számára a kulturális munkakörben határozatlan időre történő továbbfoglalkoztatás lehetőségét és annak feltételeit.

 

Adatkezelési tájékoztatás:

A NAIH (Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság) álláspontja szerint, a 2006. évi, a munkahelyi adatkezelésről szóló iránymutatás értelmében a sikertelen pályázók anyagait törölni kell, azokat a munkáltató – adatkezelési cél hiányában – nem kezelheti tovább. Ezért a beérkezett dokumentumokat – kérés esetén – postai úton visszaküldjük.