Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a 2020. év végi munkaszüneti napok körüli munkarendváltozásra tekintettel Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában az ügyfélfogadás a következők szerint alakul:
2020. december 11. (péntek) |
8.00-12.00 |
2020. december 12. (szombat) |
8.00-12.00 |
2020. december 23. (szerda) |
8.00-12.00 |
2020. december 24. (csütörtök) |
zárva |
2020. december 25. (péntek) |
zárva |
2020. december 28. (hétfő) |
8.00-16.00 |
2020. december 29. (kedd) |
8.00-16.00 |
2020. december 30. (szerda) |
8.00-17.30 |
2020. december 31. (csütörtök) |
8.00-12.00 |
2021. január 1. (péntek) |
zárva |
A Polgármesteri Hivatal kihelyezett (Avasi, Perecesi, Bükkszentlászlói, Szirmai, Martin-kertvárosi, Szentpéteri kapui, Diósgyőri) Ügyfélszolgálati Irodában az ügyfélfogadás szünetel.
A járványügyi helyzetre tekintettel ügyfeleinket továbbra is csak előzetes időpontfoglalás alapján tudjuk fogadni. Időpontot foglalni a 06 46 512-700 telefonszámon lehet.
Kérjük, hogy beadványaikat lehetőség szerint postai vagy elektronikus úton juttassák el a Polgármesteri Hivatalba, ügyfélszolgálatainkat továbbra is csak halaszthatatlan és személyes megjelenést igénylő ügyekben keressék fel.
Információt, felvilágosítást elsősorban telefonon kérjenek az alábbi elérhetőségeken:
06 46 512-700 vagy 06 46 512-797.