A BMH Nonprofit Kft. ügyfélszolgálati irodáiban 2021. november 3-tól az alábbi intézkedések kerülnek bevezetésre a járványhelyzet terjedésének megakadályozása érdekében.
- Az ügyfélszolgálati irodában személyes ügyintézés során mindenki köteles a kihelyezett kézfertőtlenítőket használni, valamint javasolt a szájat és az orrot eltakaró védőmaszk viselése.
- Az ügyfélszolgálati irodákban egyszerre csak meghatározott számú ügyfél tartózkodhat ügyintézés céljából, ezért a BMH Nonprofit Kft. arra kéri ügyfeleit, hogy az ügyintézésre lehetőség szerint kísérő nélkül érkezzenek.
- Az ügyintézés során kötelező az 1,5 méteres védőtávolság betartása.
A BMH Nonprofit Kft. ügyfélszolgálati irodáiban egyszerre meghatározott létszámú személy tartózkodhat ügyintézés céljából az alábbiak szerint:
- Encs: 1 fő.
- Sajószentpéter: 1 fő.
- Kazincbarcika: 2 fő.
- Sátoraljaújhely: 1 fő.
- Mezőkövesd: 1 fő.
- Szerencs: 1 fő.
- Miskolc: 2 fő.
- Tiszaújváros: 1 fő.
- Ózd: 1 fő.
A BMH Nonprofit Kft. arra kéri ügyfeleit, hogy személyes ügyintézés helyett az egészségmegóvás érdekében az e-mailes vagy telefonos ügyintézést részesítsék előnyben.
További információk a www.bmhnonprofit.hu weboldalon és a 06/21/350-111-es telefonszámon, valamint az ugyfelszolgalat@bmhnonprofit.hu elektronikus levélcímen érhetőek el.
Koronavírus 2021. november 02.
Óvintézkedések a BMH Nonprofit Kft. Ügyfélszolgálatain